Kundeservice

Telefon:

Vores telefoner er åbne alle hverdage, mandag til fredag, fra kl. 9:00-17:00

Nummeret til kundeservice og omstilling er 35 82 11 00.

E-mail: kundeservice@goecker.dk

Vi vil besvare din henvendelse inden for 8 timer i hverdagen.

 

Åbningstider:
København og Aarhus: 
Mandag til fredag 9.00-17.00
 
Stockholm:
Mandag til torsdag 8.00-17.00. Fredag 8.00-16.00
 
 
 
Her kan finde du vores butikker:
Goecker kundeservice

Her kan du finde mere hjælp:

  • Vi har lager i alle vores butikker.
  • Vi har dog ikke alle varer i alle butikker til enhver tid.
  • I vores webshop kan du se lagerbeholdning på en given vare i vores respektive filialer.
  • Vi opfordrer dog altid til, at du ringer og reserverer din vare, inden du kører langt for at hente den hos os.
  • Varen kan være solgt inden du når frem, og vi reserverer den gerne til dig.
  • Når du handler i vores webbutik, kan du selv definere om du vil have varen tilsendt, eller om du vil samle den op i én af vores filialer. Du sparer naturligvis fragtomkostningen, hvis du selv henter varen.
  • For pakkeforsendelser samarbejder vi med PostNord. Ønsker du levering med ekspresbud eller kurérservice, håndterer vi gerne dette, men du skal selv tydeligt gøre os opmærksom på dit ønske.

  • Har du et teknisk spørgsmål til et produkt du har købt hos os, er du altid velkommen til at kontakte os telefonisk.  Kan én af vores produkteksperter svare umiddelbart, koster et godt teknisk råd ikke noget.
  • Tjek altid først produktets medfølgende manual, inden du kontakter vores travle eksperter. 
  • Omfattende support og instruktion i produktbrug samt installationshjælp, også on-site, tilbyder vi efter gældende timepris.
  • Kontakt os gerne for et prisoverslag, inden opgaven igangsættes.

 

Goecker A/S samarbejder udelukkende med autoriserede importører,  leverandører og kanaler.

Alle produkter købt hos Goecker A/S er derfor underlagt den danske importørs og dermed dansk lovs minimumskrav til garanti og reklamationsret. Vi henviser i øvrigt til vores Handelsvilkår.

I visse tilfælde, og for visse brands vedkommende, vil garantivilkårene være bedre end lovens minimumskrav.

Kontakt vores kundeservice på kundeservice@goecker.dk hvis du har spørgsmål til specifikke garantivilkår for specifikke produkter.

 

Når du som privatperson køber en vare på www.goecker.dk har du som hovedregel 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag du:

  1. har modtaget din vare. 
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare der består af flere partier eller dele.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Når du har brug for service eller reparation af dit udstyr, er Goecker aldrig langt væk.

I vores afdelinger i København og Århus kan du trygt henvende dig med udstyr der skal på værksted. Selve værkstedet befinder sig i tilknytning til vores forretning i København. Hertil kan du selv sende udstyr med post, kurerfirma eller andet:

Goecker Service
Svanevej 24
2400 København NV

Husk at notere tydelig afsender, både navn og adresse samt beskrivelse af fejlen! Hvis der er tale om en garantireparation skal kopi af faktura vedlægges.

 

Momsregistrerede virksomheder og offentlige institutioner kan anmode om konto med kreditfacilitet tilknyttet.  

Desuden håndterer vi på sådanne konti elektronisk fakturering.

Konto med kreditfaciliet tilknyttet vil altid bero på én individuel kreditvurdering.

Behandlingstid på at få oprettet en konto med kreditfacilitet er ca. 5 arbejdsdage.